Flying doctor - Reisverslag uit Mbulu, Tanzania van Leonie Tijsma - WaarBenJij.nu Flying doctor - Reisverslag uit Mbulu, Tanzania van Leonie Tijsma - WaarBenJij.nu

Flying doctor

Blijf op de hoogte en volg Leonie

13 Maart 2014 | Tanzania, Mbulu

Jaaa, eindelijk ben ik dan aangekomen in Haydom!
11 maart ben ik 's avonds al in Arusha beland, waar ik nog een extra dagje heb doorgebracht. De eerste indrukken van de tweede keer Tanzania: opnieuw overweldigend, de kleuren, geuren, de mensen, de drukte.
Opnieuw omringd worden door het gezoem mzzzunngguuu en aangestaard worden door schoolkinderen.

Vandaag ben ik doorgevlogen naar Haydom in het kleinste vliegtuigje ooit. Er passen letterlijk 6 mensen in. En dat is inclusief piloot.
Ik was vandaag op deze vlucht ook de enige passagier, dus dat voelde wel heel luxe, m'n eigen privejet(je) ;-)
De vlucht was geweldig, je vliegt zo laag dat je de mensen op de grond kunt zien lopen. Met name vliegen over Lake Manyara was een hoogtepunt.
De landing was ietwat hobbelig en modderig, maar het welkomstcommite nieuwsgierige Tanzanianen maakte alles goed.

Nu in het ziekenhuis is het vertrouwd, maar toch een beetje wennen. Nieuwe mensen, nog geen duidelijk idee wat ik ga doen..
Maar dat komt morgen. Nu eerst genieten van de laatste zonnestralen in prachtig Tanzania,
Karibu tena!

  • 13 Maart 2014 - 16:38

    Heit:

    Hoi pop,
    Bin bllid dast wer te plak bist.
    Is dochs noch redelik flot gongen allegear en sa'n fleantúchje is altiid better dan 7 oeren yn in hobbeljende landrover, no.
    Sil wol wer efkes wenne moatte mei allegear nije gesichten, mar dy kinnende fielst dy dêr wer gau thús.
    Geniet derfan leave en pas goed op dysels.
    Sjoch wer út nei neie berjochten hjir.
    Dikke tút

  • 13 Maart 2014 - 17:05

    Merijn:

    Hele mooi tijd daar! Ik ben jaloers..

  • 13 Maart 2014 - 18:23

    Coby:

    Mooi dast der bist famke! Hoefolle ûren tiidsferskil do en ik no? Oant gau weris kontakt,
    Enjoy, dikke tút fan ús allegearre!

  • 13 Maart 2014 - 19:29

    Siet:

    Fijn datst feilich oankaam bist en fijn datst ús wer op 'e hichte hâlden giest fia 'waar ben jij nu'. Genietsje en we sjogge yn Menaam út nei dyn aventoeren dêr! Tút

  • 14 Maart 2014 - 12:36

    Niels:

    Hey Leonie,

    Veel plezier en een mooie tijd gewenst!
    Mooi dat je met het vliegtuig kon, ipv een lekke bus :-)
    Succes met het oppakken van het werk!


  • 14 Maart 2014 - 13:32

    Eva :

    He pop, fyn dast der goed en wol bist!
    Lekker geniete en in soad sukses yn it sikehûs! Wol hier raar sa, beide oan de oare kant fan 'e wereld ;) Dikke tút fan us!

  • 15 Maart 2014 - 15:07

    Bastiaan:

    Hoi Leonie,

    Klinkt als een mooie start. Veel plezier daar!

  • 17 Maart 2014 - 16:13

    Joy:

    leuk zeg, je keek wel een beetje benauwd! succes daar he!

  • 24 Maart 2014 - 15:11

    Itske:

    Oh mijn god... wat een piepklein vliegtuigje inderdaad!!! :s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Mbulu

mijn tweede reis naar Tanzania

Terug naar Haydom Lutheran Hospital

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2014

safari njema

19 Mei 2014

Hospitalini

29 April 2014

Paassushi en oranje cake

07 April 2014

Polepole

22 Maart 2014

Karibu sana
Leonie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 20658

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 09 Juni 2014

mijn tweede reis naar Tanzania

10 September 2008 - 12 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: